1r CURS DE NÀUTICA A ROSES

Publicat el 19 d’Abril de 2009 per fundació dels oficis.

La Fundació per la Promoció del Oficis i l’Ajuntament de Roses hem donat tret de sortida a l’impartició d’un curs privat adreçat al Sector Nàutic de Roses.
Es adreçat a nois d’entre 16 a 20 anys de Roses.
Aquest projecte té com a principal objectiu, facilitar als nois d’aquest perfil una sortida al món dels oficis.
Per fer-ho, es busca que puguin viure una experiència fora de la formació reglada, però a l’hora tutelada per l’IES. La formació en oficis estarà complementada amb la formació en l’escola d’adults. Es pretén, que mitjançant la seva assistència combinada, continuïn la seva formació educativa, amb la intenció de poder obtenir el certificat que els permeti incorporar-se en un futur com alumnes dels cicles formatius si així ho volguessin.

Es compta amb la participació d’empreses que son referència en el sector, com Nàutic Center.
Les disciplines contemplades són les següents:

• Riscos Laborals
  • Electrònica Nàutica
  • Mecànica Nàutica
  • Informàtica Nàutica
  • Tractament dels diferents materials
  • Enfibració
  • Fusteria
  • Tapisseria
  • Pintura
  • Manteniment en Hivernatge
  • Procés de posada a l’aigua del Vaixell