PROMOCIÓ DELS OFICIS A L’ IES OLIVAR GRAN

Publicat el 20 d’Abril de 2010 per fundació dels oficis.

El dijous dia 25 de Març vàrem dur a terme la tercera conferència de Promoció dels Oficis, varem gaudir tant els alumnes com nosaltres de la ponència de Juan Miquel Román de l’ empresa Naval Electrònica.

En aquesta sessió Juanmi els hi va explicar la seva experiència personal i professional, que venia dels sector oficina a on havia portat a terme el manteniment informàtic durant força temps i durant els anys es va adonar que allò no li aportava el que realment volia obtenir.

En l’actualtiat es dedica al manteniment d’ embarcacions de tot tipus, és formador d’oficis nàutics, a on ha col·laborat amb la Fundació en el curs de Nàutica i Mariner.

Torn de precs i preguntes.