PROMOCIÓ DELS OFICIS A L’ IES OLIVAR GRAN

Publicat el 21 d’Abril de 2010 per fundació dels oficis.

El dijous dia 04 d’ Abril vàrem dur a terme la cinquena conferència de Promoció dels Oficis, varem gaudir tant els alumnes com nosaltres de la ponència de Sergi Cisterò gerent de l’ empresa Dalia- Rise, S. L.
En aquesta sessió Sergi els hi va explicar la seva experiència personal i professional, els hi va explicar que avans de ser gerent de la seva empresa, es dedicava a reparir cartes, o sigui era carter, durant 7 anys. Un bon dia és va adonar que la feina que tenia no l’ enriquia personalment, es va decidir i va constituir la seva empresa en la qual ell es gerent i comercial.
En aquesta ponència els hi va explicar els trets importants que ha de saber un comercial, vivències personals…

En segon terme Rafel Aguilera (president de la Fundació) va practicar un exercici amb Sergi en el qual és va simular una entrevista de feina entre Sergi i els alumnes.

Va donar molt a què pensar!