TAULA COMARCAL DE FORMACIÓ I OCUPACIÓ JUVENIL DE L’ALT EMPORDÀ

Publicat el 08 de Juny de 2011 per fundació dels oficis.

Lloc: Sala de Plens del Consell Comarcal de l’Alt Empordà

Data: dimarts 7 de juny de 2011

Hora: a les 12 h.

12,00 h Benvinguda i presentacions.

12,10 h Presentació del “Material didàctic de Responsabilitat Social Empresarial” elaborat pels Grups d’Acció Local participants en el projecte de cooperació interterritorial “Gestió Sostenible Rural”, a càrrec de la Sra. Conxa Sellarés .

12,30 h Presentació del Projecte d’inclusió en formació i ocupació juvenil OKUP’ALT, elaborat pel Servei comarcal de joventut, amb la col·laboració de la Fundació per la Promoció dels Oficis, a càrrec del Sr. Jordi Claparols, coordinador de joventut i del Sr. Rafael Aguilera, de la Fundació dels Oficis.

12,50 h Presentació de “l’Estudi d’experiències educatives de la població juvenil de 12 a 18 anys de la zona nord-oest de Figueres”, a càrrec de la tècnica del Pla d’Inclusió de l’ajuntament de Figueres, la Sra. Núria Villena.

13,20 h Presentació del punt@treball i de les accions “píndoles formatives”, a càrrec dels companys de la borsa de treball de Castelló Sr. Josep Llorca i del Sr. Josep Roca de l’Àrea de promoció econòmica de l’ajuntament de Castelló d’Empúries.

13,50 h Presentació de les sessions grupals d’informació i orientació en formació i recerca de feina: Benvinguts al SOC, adreçada als i les joves i a nivell comarcal i municipal, a càrrec de la directora del SOC de l’Alt Empordà Sra. Sílvia Verón.

14,20 h Precs i preguntes.