PROGRAMA SUMA’T. CURS DE MANTENIMENT INDUSTRIAL

Publicat el 14 de juliol de 2011 per fundació dels oficis.

LA FUNDACIÓ PER LA PROMOCIÓ DELS OFICIS FORMA UN DELS GRUPS DEL PROGRAMA SUMA’T: 18 ALUMNES REALITZEN L’ESPECIALITAT DE MACÀNICA D’ELECTROMANTENIMENT I PODRAN COMENÇAR A TREBALLAR A PARTIR DE L’ 1 DE SETEMBRE

NECESSITEU PERSONAL PER INCORPORAR ELS PROPERS MESOS AMB MOLT BONES CONDICIONS CONTRACTUALS?

Mecànic d’electromanteniment

PER QUÈ CONTRACTAR-LOS?

Representa un estalvi per l’empresa , hi ha un ajut econòmic de la Generalitat de Catalunya i el Fons social Europeu:

Bonificació 100% Seguretat Social- Ajut del 70% del Salari Mínim Interprofessional

Per l’empresa el cost per disposar d’un treballador 28h/setmana serà d’aproximadament 130€ comptant totes les despeses.

Facilitem el procés:- Informe de tutors i professors, previ a la selecció- Ajut en la sol·licitud de subvenció- Seguiment del progrés i adaptació del/de la jove.

* Responsabilitat social empresarial .- Oportunitat per a joves motivats, contribució a la formació d’aprenents

Voleu rebre més informació?

Poseu-vos en contacte amb el Servei Municipal d’Informació i Orientació de l’Ajuntament de Figueres (SMIO):

SMIO – C/ Nou, 53 – Tel 972 67 42 61 – smio@figueres.org
Podem fer-vos una visita sense cap compromís o bé enviar-vos més detalls.