ESCOLA – TALLER

Espais per a formació

Les instal·lacions de la Fundació disposen de maquinària, aules i recursos per poder impartir diferents formacions especialitzades.

Per a més informació sobre els cursos, formació o espais podeu contactar amb nosaltres.

Formació per a empreses

La Fundació té per objecte la promoció i difusió dels oficis i a tal efecte una de les activitats que duu a terme és la formació per a les empreses de la comarca per tal de cobrir les seves necessitats formatives.