9 / 10 / 2020

La Fundació ha signat un conveni amb l’Ajuntament de Figueres per a la implementació del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Manteniment Electromecànic en col·laboració amb l’INS Narcís Monturiol.

21 / 09 / 2020

La Fundació està impulsant la primera edició del Saló dels Oficis. Tindrà lloc el proper mes de març a Figueres i té com a objectiu ser un espai de trobada entre l’alumnat de l’Alt Empordà, els diferents instituts de la comarca que ofereixen cicles formatius i les empreses de la comarca.