25 / 11 / 2021

El president Miquel Noguer de la Diputació de Girona visita l’escola taller de la Fundació dels Oficis a Figueres

S’ha reunit amb representants d’empreses i membres col·laboradors de la Fundació dels Oficis per tractar sobre l’impuls de la formació professional a l’Alt Empordà

L’escola consta d’un espai cedit a l’Institut Narcís Monturiol per realitzar el cicle formatiu de grau mitjà de manteniment electromecànic

– fotos fetes per Martí Artalejo –

( llegeix la notícia )

10 / 11 / 2021

El proper 16 de novembre iniciem el curs d’interpretació de plànols.

El curs està bonificat, forma part dels programes de formació professional per a l’ocupació 100% subvencionats, adreçats prioritàriament a treballadors/ores en actiu.

El curs el faríem a Figueres, a l’Escola-Taller que la Fundació té al Passeig de Vilatenim, 19.

07 / 06 / 2021

Avui iniciem el curs de 30h d’Interpretació de Plànols i Soldadura amb elèctrode revestit.

Aquest curs s’emmarca dintre del Programa Treball als Barris de l’Ajuntament de Figueres. Aquest programa ofereix orientació laboral i contempla activitats de formació bàsica i professional.

El curs es durà a terme a l’Escola-Taller de la Fundació dels Oficis.

19 / 04 / 2021

Els propers 26, 27 i 28 d’abril tindrà lloc la 1a edició del Saló dels Oficis al Castell de Sant Ferran.

El Saló serà un espai de trobada entre estudiants de 4t d’ESO, instituts i empreses.

L’objectiu és que els estudiants, quan visitin el Saló dels Oficis puguin veure d’una banda, les

diferents opcions formatives que els ofereix la comarca i, d’altra banda, puguin conèixer

l’activitat de les empreses de la comarca segons els diferents perfils professionals.

11 / 03 / 2021

El proper 16 de març iniciem el curs d’interpretació de

plànols per treballadors en actiu. Formació bonificada.

01 / 03 / 2021

La directora de la fundació explica a Empordà TV, la taula de treball

per a l’impuls de la formació professional a l’Alt Empordà.

(clic a l’icona per veure el video)

24 / 02 / 2021

Figueres impulsa la taula de treball per a l’impuls de la formació professional a l’Alt Empordà.

Els sectors prioritaris són el de la logística, la indústria i les energies renovables.

(clic a l’icona per seguir llegint la notícia)

17 / 11 / 2020

El Setmanari Empordà ens ha visitat per conèixer tots els projectes presents i futurs de la Fundació.

12 / 11 / 2020

Expliquem el nostre projecte a Ràdio Vilafant.

(clic a l’icona per escoltar la notícia)

3 / 11 / 2020

Visitem Empordà TV per promocionar i donar a conèixer la Fundació dels Oficis.

(clic a l’icona per veure el video)

9 / 10 / 2020

La Fundació ha signat un conveni amb l’Ajuntament de Figueres per a la implementació del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Manteniment Electromecànic en col·laboració amb l’INS Narcís Monturiol.

21 / 09 / 2020

La Fundació està impulsant la primera edició del Saló dels Oficis. Tindrà lloc el proper mes d’abril a Figueres i té com a objectiu ser un espai de trobada entre l’alumnat de l’Alt Empordà, els diferents instituts de la comarca que ofereixen cicles formatius i les empreses de la comarca.