+34 687 069 125 info@fundaciodelsoficis.com
WEB

El Saló dels Oficis és un esdeveniment que engloba un seguit d’entitats públiques i privades, empreses, centres educatius, estudiants i famílies de l’Alt Empordà, i que es du a terme al Castell de Sant Ferran. La finalitat és el de promoure, revaloritzar i donar a conèixer la Formació Professional i els Oficis de la comarca a tots aquells alumnes que es troben en situació d’haver d’orientar el seu futur vocacional i professional, posant al seu abast i permetent que coneguin de primera mà totes les opcions de futur que aquest sector els pot oferir, així com oferint-los orientació i vivències de la mà de persones que es troben estudiant aquest tipus de via formativa i/o que es dediquen al món dels oficis.

Aquest esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament de Figueres i la Fundació dels Oficis, i amb la col·laboració de la Diputació de Girona, el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i la Generalitat de Catalunya esdevé, doncs, un punt de trobada de diferents actors i entitats públiques i privades lligades als oficis, que volen donar valor i fer visible la Formació Professional i els oficis a l’Alt Empordà.